پاورپوینت مدیریت رفتار، موفقیت و ارتباط

دسته بندي : فنی و مهندسی » معماری
قسمتی از متن:
امروزه تأكيد بر مهارت هاي انساني از اولويت‌هاي ويژه‌اي برخوردار است. گفته شده است كه در مديريت ، توانايي رفتار كردن با مردم بيشتر از هر نوع توانايي ديگر اهميت دارد. به موجب گزارش انجمن آمريكايي مديريت ، اكثر قريب به اتفاق 200 نفر از مديراني كه در يك بررسي پرسشي شركت كردند، بر اين رأي توافق داشتند كه مهمترين مهارت يك مدير ، توانايي در سازگاري و رفتار با مردم است. در اين بررسي ، مديران اين توانايي را حياتي تر از هوش، قاطعيت، دانش و معلومات، يا مهارت هاي شغلي درجه بندي كردند. پس اگر اين اعتقاد را داشته باشيم كه نقش هر مدير لايق، دورنگر و كاردان، تأمين بهداشت رواني كاركنان در سازمان مي ‌باشد، سخني دور از انتظار نگفته‌ايم .




فهرست مطالب:
مدیریت رفتار
مدیریت موفقیت
مدیریت ارتباط
مهمترين مهارت يك مدير
مديريت‌ رفتارسازماني‌ در هزاره‌ جديد
افراد سركش‌
تجربه‌ مديريت‌
ترس‌ مفيد
قانون‌ طلايي‌
نتيجه‌گيري‌
مدیریت موفیقیت
همگــام بودن با تکنولــوژی
مدیـــریت اطلاعات
تعــادل احساســات
مدیــریت ارتباطات بــر ارتباطات
توانایـــی سازگــار شدن با محیط
مدیـــریت منابع
اخلاق خـــوب
تنــوع
هدایت نه مدیـــریت
رویای شغلــی
مدیریت ارتباط
تعریف CRM
 اهداف CRM
 ویژگی‌های کاربردی CRM
 مزایای استفاده از سیستم CRM
مراحل اجرای CRM
 انواع فناوری CRM

دسته بندی: فنی و مهندسی » معماری

تعداد مشاهده: 829 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.ppt

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 45

حجم فایل:763 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب پاورپوینت و قابل ویرایش